Na środę, 1 kwietnia 2015 roku Starosta Kołobrzeski Tomasz Tamborski zaplanował kolejne spotkanie Zespołu zadaniowego ds. rozpatrywania wniosków z zakresu zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych.
Zgodnie z art. 10 ust. 5 Ustawy prawo o ruchu drogowym, Starosta zarządza ruchem na drogach powiatowych i gminnych. Stąd przy Staroście Kołobrzeskim działa specjalny zespół, którego zadaniem jest opiniowanie i doradztwo z zakresu zarządzania ruchem na drogach.
Mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa i usprawnienie ruchu w powiecie, Starosta Kołobrzeski Tomasz Tamborski informuje mieszkańców i wszystkich zainteresowanych, że można składać wnioski, opinie i propozycje ewentualnych usprawnień i zmian w tym zakresie do poniedziałku 30 marca 2015 roku. Zespół zbiera się co kwartał, jednak w przypadku pojawienia się wniosków i takiej potrzeby, spotkania mogą odbyć się cześniej. Wnioski można składać osobiście w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu przy Placu Ratuszowym 1 w Biurze Podawczym lub przesyłać na maila: zmiany@powiat.kolobrzeg.pl
Wszelkie Państwa opinie zostaną przedstawione przez Starostę Kołobrzeskiego Tomasza Tamborskiego na spotkaniu i rozpatrzone przez komisję.
W skład Zespołu zadaniowego ds. rozpatrywania wniosków z zakresu zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych wchodzą:
1) Adrian Andrzejewski - Podinspektor Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu,
2) Marcin Beńko – Zastępca Naczelnika Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu,
3) Wiesław Byczkowiak – Kierownik Ogniwa Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Kołobrzegu,
4) Magdalena Dąbrówka – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu,
5) Mirosław Kędziorski – Komendant Straży Miejskiej w Kołobrzegu,
6) Antoni Szarmach – Członek Stowarzyszenia Turystyki Rowerowej "Bicykl" w Kołobrzegu,
7) Anna Szymonowicz – Kierownik Referatu Drogowego Urzędu Miasta Kołobrzeg,
8) Jerzy Wąsik – Naczelnik Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu.