Starosta Kołobrzeski przypomina, że Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje mieszkańców w Centrum Kształcenia Praktycznego (Hotel Centrum) przy ul. Katedralnej 12 w pokoju 106.
Do podstawowego zakresu działania Powiatowego Rzecznika Konsumentów Pani Anety Cieślickiej należy:
- zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
- wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
- składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- prowadzenie edukacji konsumenckiej,
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
- współdziałanie z właściwymi terytorialnie delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz organizacjami, do których zadań statutowych należy ochrona interesów konsumentów.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje mieszkańców w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach od 7.30 do 15.30. Kontakt telefoniczny: 94 352 48 87.
Poniżej zamieszczamy wniosek do Powiatowego Rzecznika Konsumentów, który dostępny jest także na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.