Na poniedziałek 30 listopada 2015 roku
zaplanowane zostało
kolejne spotkanie Zespołu zadaniowego
ds. rozpatrywania wniosków z zakresu zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych.
Zgodnie z art. 10 ust. 5 Ustawy prawo o ruchu drogowym, Starosta zarządza ruchem na drogach powiatowych i gminnych, stąd działa przy nim specjalny zespół, którego zadaniem jest opiniowanie i doradztwo z zakresu zarządzania ruchem na drogach.
Mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa i usprawnienie ruchu w powiecie, Starosta Kołobrzeski Tomasz Tamborski informuje mieszkańców i wszystkich zainteresowanych, że można składać wnioski, opinie i propozycje ewentualnych usprawnień i zmian w tym zakresie do środy 25 listopada 2015 roku. Wnioski można składać osobiście w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu przy Placu Ratuszowym 1 w Biurze Podawczym lub przesyłać na maila: zmiany@powiat.kolobrzeg.pl
Wszelkie Państwa opinie zostaną przedstawione na spotkaniu i rozpatrzone przez komisję.
W skład Zespołu zadaniowego ds. rozpatrywania wniosków z zakresu zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych wchodzą:
- Adrian Andrzejewski - Podinspektor Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu,
- Wiesław Byczkowiak – Kierownik Ogniwa Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Kołobrzegu,
- Helena Czerniawska – Radna Rady Powiatu w Kołobrzegu,
- Magdalena Dąbrówka – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu,
- Mirosław Kędziorski – Komendant Straży Miejskiej w Kołobrzegu,
- Krystyna Strzyżewska – Przewodnicząca Komisji Komunalnej Rady Miasta w Kołobrzegu,
- Antoni Szarmach – Członek Stowarzyszenia Turystyki Rowerowej "Bicykl" w Kołobrzegu,
- Anna Szymonowicz – Kierownik Referatu Drogowego Urzędu Miasta Kołobrzeg,
- Jerzy Wąsik – Naczelnik Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu.