Na środę 6 kwietnia 2016 roku Starosta Kołobrzeski zaplanował kolejne spotkanie Zespołu zadaniowego ds. rozpatrywania wniosków z zakresu zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych. Dlatego informujemy wszystkich zainteresowanych, że do 3 kwietnia 2016 roku można składać swoje wnioski, opinie i propozycje ewentualnych usprawnień i zmian w tym zakresie. Wnioski można składać osobiście w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu przy Placu Ratuszowym 1 w Biurze Podawczym lub przesyłać na maila: zmiany@powiat.kolobrzeg.pl
Zgodnie z art. 10 ust. 5 Ustawy prawo o ruchu drogowym to Starosta zarządza ruchem na drogach powiatowych i gminnych. Stąd działa przy nim specjalny zespół, którego zadaniem jest opiniowanie i doradztwo z zakresu zarządzania ruchem na drogach.
Mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa i usprawnienie ruchu w naszym powiecie, Starosta Tomasz Tamborski regularnie informuje mieszkańców i wszystkich zainteresowanych o możliwości składania wniosków i swoich propozycji. Wszelkie Państwa opinie zostaną rozpatrzone przez zespół.
W skład Zespołu zadaniowego ds. rozpatrywania wniosków z zakresu zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych wchodzą:
1. Adrian Andrzejewski - Podinspektor Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu,
2. Wiesław Byczkowiak – Kierownik Ogniwa Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Kołobrzegu,
3. Magdalena Dąbrówka – Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Kołobrzegu,
4. Mirosław Kędziorski – Komendant Straży Miejskiej w Kołobrzegu,
5. Antoni Szarmach – Członek Stowarzyszenia Turystyki Rowerowej "Bicykl" w Kołobrzegu,
6. Jerzy Wąsik – Naczelnik Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu,
7. Helena Czerniawska – Radna Rady Powiatu w Kołobrzegu,
8. Krystyna Strzyżewska – Przewodnicząca Komisji Komunalnej Rady Miasta w Kołobrzegu.