W piątek 14 maja 2021 roku została podpisana umowa na przebudowę istniejących pomieszczeń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie na pomieszczenia biurowe Punktu Regionalnego Centrum Kryzysowego w budynku położonym przy ulicy Grottgera 11 w Kołobrzegu.
Inwestycja realizowana jest z udziałem środków zewnętrznych, przyznanych na podstawie umowy o dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie pomieszczeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, przeznaczonych na działalność Regionalnego Centrum Kryzysowego. W ramach zadania powstaną m.in.: zaplecze socjalno-porządkowe, trzy pomieszczenia biurowe i pomieszczenie pracy indywidualnej. Prace potrwają dwa miesiące. Koszt inwestycji to 284.965 złotych, z czego 130.000 złotych pochodzi z dofinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego, natomiast 154.965 złotych to wkład własny powiatu.
Wykonawcą zadania jest Firma Usługi Remontowo-Budowlane Sebastian Iwicki z Dygowa, wyłoniona w drodze przetargu. Przy podpisaniu umowy byli: członek Zarządu Województwa Zachodniopomorskiego Anna Bańkowska, starosta kołobrzeski Tomasz Tamborski, dyrektor PCPR Liliana Korzeniewska oraz zastępca dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie Shivan Fate.
Przypomnijmy, że w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kołobrzegu, w zakresie realizowanego zadania powiatu - poradnictwa specjalistycznego, został utworzony Punkt Regionalnego Centrum Kryzysowego.
Zadaniami punktu są:
Pomoc udzielana jest stacjonarnie w siedzibie PCPR Kołobrzeg przy ul. Grottgera 11 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-20:00, a także w miarę potrzeb w terenie, dzięki powołaniu zespołów mobilnych. Kontakt telefoniczny poprzez sekretariat - 94 35 480 66.
Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie pomieszczeń Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, przeznaczonych na działalność Regionalnego Centrum Kryzysowego. W ramach zadania powstaną m.in.: zaplecze socjalno-porządkowe, trzy pomieszczenia biurowe i pomieszczenie pracy indywidualnej. Prace potrwają dwa miesiące. Koszt inwestycji to 284.965 złotych, z czego 130.000 złotych pochodzi z dofinansowania ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego, natomiast 154.965 złotych to wkład własny powiatu.
Wykonawcą zadania jest Firma Usługi Remontowo-Budowlane Sebastian Iwicki z Dygowa, wyłoniona w drodze przetargu. Przy podpisaniu umowy byli: członek Zarządu Województwa Zachodniopomorskiego Anna Bańkowska, starosta kołobrzeski Tomasz Tamborski, dyrektor PCPR Liliana Korzeniewska oraz zastępca dyrektora Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie Shivan Fate.
Przypomnijmy, że w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kołobrzegu, w zakresie realizowanego zadania powiatu - poradnictwa specjalistycznego, został utworzony Punkt Regionalnego Centrum Kryzysowego.
Zadaniami punktu są:
- działania profilaktyczne, mające na celu ograniczyć skutki zdarzeń kryzysowych
- praca interwencyjna na wezwanie w miejscu zdarzenia oraz wizyty w środowisku osoby/rodziny wymagającej wsparcia
- prowadzenie klubów samopomocy
- działania profilaktyczne poprzez rozwijanie w społeczeństwie wiedzy i umiejętności potrzebnych do radzenia sobie z trudnymi sytuacjami życiowymi.
Pomoc udzielana jest stacjonarnie w siedzibie PCPR Kołobrzeg przy ul. Grottgera 11 od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-20:00, a także w miarę potrzeb w terenie, dzięki powołaniu zespołów mobilnych. Kontakt telefoniczny poprzez sekretariat - 94 35 480 66.